Stimati colegi,
In conformitate cu ORDINUL nr. 6.161 din 22 decembrie 2016 pentru aprobarea Metodologiei şi criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017 și ORDINUL nr. 3.252 din 14 februarie 2017 pentru modificarea anexei nr. 1 la Metodologia şi criteriile privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 6.161/2016, vă transmitem Hotărârea Comisiei paritare nr 2/28.03.2017, compusă din reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Arad și sindicatele reprezentative din învățământ privind numărul gradațiilor de merit pe categorii de personal/discipline de învățământ, tipurile de fișe de evaluare pe categorii de personal/funcții didactice şi a punctajului minim pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ.
Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv, se vor depune la secretariatul/registratura inspectoratului şcolar, în zilele lucrătoare, în perioada: 8 mai- 12 mai 2017, în zilele de Luni, Marți, Miercuri, Joi, în intervalul orar 11.00-16.00 și Vineri 10.00-14.00;
Atașăm și
- ORDINUL nr. 6.161 din 22 decembrie 2016 pentru aprobarea Metodologiei şi criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017;
-ORDINUL nr. 3.252 din 14 februarie 2017pentru modificarea anexei nr. 1 la Metodologia şi criteriile privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 6.161/2016;
cu respect,
Inspector școlar general adjunct,
prof. Nicolae Pellegrini
Președinte Comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit-sesiunea 2017,
prof. Ovidiu Toderici
|