| 
					
						 Inspectoratul Școlar Județean Arad 
Juridic 
Nr.53/1902 din 23.02.2022 
 
 
 
Fișierul atașat conține ORDINUL  MINISTERULUI EDUCAȚIEI nr. 3.098 din 7 februarie 2022 pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3.122/2019 privind stabilirea tipurilor de calificări profesionale de nivelurile 3 şi 4 ale Cadrului naţional al calificărilor şi a corespondenţei dintre acestea, din cadrul aceluiaşi profil la învăţământul liceal filiera tehnologică şi din cadrul învăţământului profesional. 
 
Conform Art. 2 din Ordinul  nr. 3.098 din 7 februarie 2022 pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3.122/2019 privind stabilirea tipurilor de calificări profesionale de nivelurile 3 şi 4 ale Cadrului naţional al calificărilor şi a corespondenţei dintre acestea, din cadrul aceluiaşi profil la învăţământul liceal filiera tehnologică şi din cadrul învăţământului profesional: 
 
”Începând cu anul şcolar 2022-2023, unităţile de învăţământ profesional şi tehnic autorizate/acreditate pot şcolariza elevi la toate calificările aferente tipului respectiv, conform corespondenţei din anexe, în limita capacităţii maxime de şcolarizare comunicate de către inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti către Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar”. 
 
 
__________________ 
 
Consilier juridic, 
Cornelia Tamaș 
											
  
						
						
							| Fişiere ataşate:  | 
						 
													
								
			
					Comentariu fişier: Modificarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3.122/2019 privind stabilirea tipurilor de calificări profesionale de nivelurile 3 şi 4 ale Cadrului naţional al calificărilor şi a corespondenţei dintre acestea, din cadrul aceluiaşi profil la învăţământul liceal filiera tehnologică şi din cadrul învăţământului profesional 
		
		
		
					
				 				ORDIN nr. 3.098 din 7 februarie 2022.pdf [149.03 KiB]
			 
			Descărcat de 650 ori
		
		
		
				 
	
 | 
							 
												 
					
										
										
										
					
					
						
					 |