Pasaport pentru catedra
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei. Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
|
Beneficiar: Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare Parteneri: Inspectoratul Scolar al Judetului Arad Casa Corpului Didactic Satu Mare Casa Corpului Didactic Alexandru Gavra Arad |
Investeste in oameni! Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Reurselor Umane 2007 - 2013 Proiectul strategic Pasaport pentru catedra ID proiect 2438, finantat prin POS DRU, Contractul POS DRU/87/1.3/S/54562.
|
Pentru eventualele intrebari sau comentarii, va rugam sa le transmiteti pe adresa de contact e-mail . |
Obiectivele proiectului:
Obiectiv General Dezvoltarea unei retele multiregionale de formare initiala si continua a cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar in vederea cresterii competentelor profesionale. Obiectiv Specific 1. Cresterea capacitatii de gandire a curriculum-ului centrat pe competente a cadrelor didactice din doua Regiuni de dezvoltare. Obiectiv Specific 2. Dezvoltarea capacitatilor de comunicare si gestionare a situatiilor de criza. Obiectiv Specific 3. Cresterea calitatii actului didactic prin utilizarea de metode interactive activ -participative centrate pe nevoile elevilor. Obiectiv Specific 4. Dezvoltarea capacitatilor locale de formare din perspectiva invatarii pe tot parcursul vietii si utilizarea noilor tehnologii informationale. Obiectiv Specific 5. Dezvoltarea unei culturi a calitatii capabile sa imbunatateasca sistemul de educatie prin formarea capitalului uman. ACTIVITATI SPECIFICE PROIECTULUI A1. Organizare A.2. Informare, publicitate, vizibilitate, diseminare 2.1. Lansarea proiectului 2.2. Campanie de promovare a proiectului 2.3. Publicitate, diseminare si vizibilitate 2.4. Conferintele proiectului 2.5. Seminarii multiregionale A3. Identificarea nevoii de formare si realizarea bazei de date 3.1.Elaborarea instrumente de colectare a datelor, macheta pentru baza de date 3.2. Elaborarea studiului de analiza de nevoi de formare 3.3 Elaborarea studiului de impact a programelor de formare 4.1. Elaborarea programelor de formare 4.2.Acreditarea cursurilor de catre CCD-uri 1. Formarea formatorilor 2. Proiectarea si implementarea curriculum-ului centrat pe competente 3. Managementul clasei- Gestionarea situatiilor de criza 4. Metode interactive de predare-invatare 5. Formarea mentorilor 6. Managementul programelor de formare 7. Etica profesionala (pentru debutanti) A.5. Selectarea si formarea formatorilor 5.1. Selectarea formatorilor 5.2 Formarea formatorilor 5.3 Organizarea unei sesiuni de follow-up A6. Formarea cadrelor didactice 6.1. Formarea competentelor IT- certificare pasaport de conducere a calculatorului 6.2. Proiectarea si implementarea curriculum-ului centrat pe competente 6.3. Managementul clasei- gestionarea situatiilor de criza 6.4. Metode interactive de predare-invatare 6.5. Etica profesionala - formarea debutantilor 6.6. Formarea responsabililor cu formarea continua (RFC) din scoli A7. Formarea mentorilor A8. Activitati de mentorat cu debutantii. A9. Realizarea si dezvoltarea platformei e-learning A10. Managementul proiectului 10.1. Management general 10.2.Management local 10.3. Monitorizare si evaluare 10.4 Monitorizare si evaluare ex-post a programelor de formare A11. Achizitii si dotarea centrelor de formare A12. Audit extern |