In atentia directorilor unitatilor scolare care au in derulare proiecte in PGDS,
Miercuri 12 septembrie 2007, incepand cu relele 9.00 a.m. se vor verifica rapoartele intermediare ale scolilor in urmatoarea ordine:
1. Scoala Generala Aurel Vlaicu Arad, orele 9.00
2. Colegiul Tehnic de Constructii si Protectia Mediului Arad, orele 9.30
3. Colegiul Moise Nicoara Arad, orele 10.00
4. Scoala Generala nr. 4 Ioan Slavici Arad, orele 10.30
5. Liceul Pedagogic Dimitrie Tichindeal Arad, orele 11.00
6. Scoala Generala Ususau, orele 11.30
7. Grup Scolar CFR Arad, orele 12.00
8 Scoala Generala Felnac, orele 12.30
9. Scoala Generala Sf. Ana Santana, orele 13.00
10. Scoala Generala Olosz Lajos Adea, orele 13.30
11. Scoala Generala nr. 5 Arad, orele 14.00
12. Scoala Generala Chier, orele 14.30
13. Grup Scolar Mihai Viteazu Ineu, orele 15.00
Din echipa ISJ Arad vor face parte:
1. Luta Maria, inspector proiecte ISJ Arad
2. Raducanu Ecaterina, contabil sef ISJ Arad
3. Chitu Larisa, expert educational PIR
Din parte scolilor solicitam prezenta urmatoarelor persoane:
1. coordonator proiect
2. contabil proiect
Prezenta directorului este optionala.
Pentru cei care nu au trimis inca rapoartele intermediare sau care le-au transmis incomplete solicitam sa vina cu dosarul complet (raportare financiara cu copii dupa documentele financiare si raportare a activitatilor cu documente doveditoare). Va rugam in mod expres sa folositi la raportare documentele pe care le-ati primit in format electronic de la ISJ Arad in iunie, la intalnrea de la Grup Scolar Aurel Vlaicu.
Cu stima,
Maria Luta
Inspector proiecte
|