Ședința de repartizare din data da
23.08.2021 va avea loc
online pentru următoarele situații:
Soluționarea în ședință de repartizare, conform prevederilor Metodologiei, în ordine, a:
(i) cererilor de completare a normei didactice pe perioadă nedeterminată/determinată a
cadrelor didactice titulare;
(ii) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă determinată a
cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;
(iii) cererilor
cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;
(iv) cererilor cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată
conform prevederilor art. 63 din Metodologie;
(v) solicitărilor pentru
detașare la cerere prin continuitate;
(vi) solicitărilor pentru
detașare la cerere în ordinea descrescătoare a mediilor şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;
Ședința de repartizare va începe la ora 12:00.
Invitațiile pentru participarea la ședința de repartizare se vor transmite luni, 23.08.2021 până în ora 11:00 pe adresa de mail specificată la data depunerii dosarului.
Dacă până la ora 11:30 nu ați primit invitație pe mail
(verificați și în SPAM), vă rog să ne scrieți pe adresa
titularizare2021@isjarad.ro cu precizarea numelui, adresei de mai pe care doriți să primiți link-ul cu invitația și la ce punct de mai sus vă încadrați.
Mai multe precizări legate de ședința de repartizare online regăsiți în fișierul atașat.