In atentia directorilor de scoli care implementeaza proiecte Leonardo da Vinci pe actiunea 2009.
Va atasez mesajul agentiei:
Stimate Doamne,
Stimati Domni,
In vederea unui management corect si eficient al proiectelor, precum si in vederea unei cat mai bune raportari finale, AN organizeaza (la sediul din Calea Serban Voda nr. 133), in zilele de 15, 20, 22, 27 si 29 aprilie 2010, ora 10:00, intalniri cu beneficiarii de granturi 2009.
La intalnire, solicitam prezenta atat a responsabilului de proiect, cat si a celui financiar. In cazul in care institutia dvs. deruleaza mai multe proiecte, va rugam ca responsabilii tuturor proiectelor sa fie prezenti la aceeasi intalnire, respectiv in aceeasi data.
In acest sens, va rugam sa va exprimati disponibilitatea de a participa intr-una dintre zilele mentionate. Va rugam sa ne transmiteti optiunile dvs. pana la data de 09.04.2010.
Pentru buna desfasurare a reuniunilor de lucru va rugam:
- sa pregatiti o scurta prezentare a proiectului dvs., pe care sa o sustineti in aprox. 5 minute;
- sa parcurgeti documentele atasate (responsabilul de proiect – Instructiuni de accesare a certificatului Mobilipass, Instructiuni de completare a certificatului Mobilipass/ responsabilul financiar - bugetul aprobat al proiectului, Anexa VI la contractul de finantare “Niveluri si reguli aplicabile in calcularea grantului”);
- sa identificati eventuale situatii specifice/ probleme punctuale cu care va confruntati, pentru a fi discutate/ solutionate.
Cu stima,
Echipa LdV
In acest sens am marea rugaminte sa decideti in care din zilele mentionate mai sus puteti sa participati si sa imi trimiteti un e-mail la adresa: maria
_luta@yahoo.com cu urmatoarele date:
1. Denumirea unitatii scolare
2. Ziua in care doriti sa participati la intalnire
3. Numele responsabilului de proiect
4. Numele responsabilului financiar
Termen: marti, 6 aprilie 2010, orele 13.00
PS. Aveti acelasi mesaj pe site-ul agentiei:
http://www.llp-ro.ro
Cu stima,
Maria Luta
Inspector proiecte