| 
					
						 In atentia directorilor unitatilor scolare care au in derulare proiecte in PGDS, 
 
Miercuri 12 septembrie 2007, incepand cu relele 9.00 a.m. se vor verifica rapoartele intermediare ale scolilor in urmatoarea ordine: 
1. Scoala Generala Aurel Vlaicu Arad, orele 9.00 
2. Colegiul Tehnic de Constructii si Protectia Mediului Arad, orele 9.30 
3. Colegiul Moise Nicoara Arad, orele 10.00 
4. Scoala Generala nr. 4 Ioan Slavici Arad, orele 10.30 
5. Liceul Pedagogic Dimitrie Tichindeal Arad, orele 11.00 
6. Scoala Generala Ususau, orele 11.30 
7. Grup Scolar CFR Arad, orele 12.00 
8 Scoala Generala Felnac, orele 12.30 
9. Scoala Generala Sf. Ana Santana, orele 13.00 
10. Scoala Generala Olosz Lajos Adea, orele 13.30 
11. Scoala Generala nr. 5 Arad, orele 14.00 
12. Scoala Generala Chier, orele 14.30 
13. Grup Scolar Mihai Viteazu Ineu, orele 15.00 
 
Din echipa ISJ Arad vor face parte: 
1. Luta Maria, inspector proiecte ISJ Arad 
2. Raducanu Ecaterina, contabil sef ISJ Arad 
3. Chitu Larisa, expert educational PIR 
 
Din parte scolilor solicitam prezenta urmatoarelor persoane: 
1. coordonator proiect 
2. contabil proiect 
Prezenta directorului este optionala. 
 
Pentru cei care nu au trimis inca rapoartele intermediare sau care le-au transmis incomplete solicitam sa vina cu dosarul complet (raportare financiara cu copii dupa documentele financiare si raportare a activitatilor cu documente doveditoare). Va rugam in mod expres sa folositi la raportare documentele pe care le-ati primit in format electronic de la ISJ Arad in iunie, la intalnrea de la Grup Scolar Aurel Vlaicu. 
 
Cu stima, 
 
Maria Luta 
Inspector proiecte 
					
										
										
										
					
					
  
						
					 |