Depunerea/transmiterea cererilor privind contestațiile la gradațiile de merit se efetuează în perioada 8 - 10 iunie 2022, conform punctului 6 din Anexa nr. 1 la Metodologia și criteriile privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2022 aprobată prin ordinul M.E. nr. 3551/07.04.2022.
Modalitatea de depunere/transmitere a cererilor este următoarea:
- La sediul Inspectoratului Școlar Județean Arad, strada Corneliu Coposu, nr. 26, parter, biroul 002, după orarul:
- miercuri, 8 iunie 2022, între orele 15 - 16;
- joi, 9 iunie 2022, între orele 8 - 16;
- vineri, 10 iunie 2022, între orele 8 - 12.
- Prin email, la adresa:
contestatiigradatiidemeritarad@gmail.com
Se vor lua în considerare emailurile transmise până vineri, 10 iunie 2022, ora 12.
Președinte comisia județeană contestații gradații de merit
Director Casa Corpului Didactic Alexandru Gavra Arad
Prof. Marinescu Marcela Minodora