Forum ISJ Arad

Comunicarea cu institutiile de invatamant din judetul Arad
Acum este Mar Mar 19, 2024 11:33 am

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


ActivNET - Service IT ~ Realizare si Gazduire Pagini Web ~ Instalare/Configurare Servere ~ Publicitate Online ~ Achizitie Domenii Web


Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Joi Mar 23, 2023 4:27 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 13, 2005 9:45 pm
Mesaje: 1355
Repartizarea candidaților în ședințe publice la ISJ Arad se face pe baza notelor obținute de cadrele didactice:
• minim nota 5 (cinci) la concursurile naționale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din sesiunile 2022, 2021, 2020, 2019;
• minim nota 7 (șapte) concursurile naționale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din sesiunile 2018, 2017, 2016;
• minim nota 5 (cinci) la concursul județean 2022;
• minim nota 5 (cinci) la testarea județeană 2022.

Observație!!!
Orice notă sub 5(cinci) la concursurile naționale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor ulterioare anulează nota obținută și dreptul de a ocupa postul în ședință publică.
Repartizarea se face pe posturi ce corespund cu disciplina de concurs la care candidatul are nota de concurs.

Candidații care solicită un post la ședința publică, vor încărca următoarele documente scanate în formularul de înscriere:
-cartea de identitate,
-diplomele de studii (însoțite de foia matricolă/supliment la diplomă),
-certificatul DPPD.
-o adeverință cu notele obținute la concursul de titularizare din anul 2022/2021/2020/2019/2018/2017/2016 (sau un printscreen din aplicatia ministerului titularizare.edu.ro unde să reiasă nota obținută).



Atenție!!
Ședința de repartizare va avea loc online, prin platforma Google Meet. Cine dorește să participe, este rugat să completeze formularul de înscriere din link-ul de mai jos, înainte de începerea ședinței. Invitația pentru participare la ședință va fi transmisă în ziua ședinței, cu târziu 10 minute înainte de începerea ședinței.

Formular de înscriere:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... w/viewform

Ședința va avea loc online în data de 28.03.2023, ora 15:00


Fişiere ataşate:
S21_LISTA POSTURILOR CARE SE VACANTEAZA PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR 2022_2023.pdf [99.17 KiB]
Descărcat de 368 ori

_________________
inf. Sebastian Pistol
ISJ Arad
Sus
   
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou  Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC+02:00 Europe/Bucharest


Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Translation/Traducere: phpBB România