Forum ISJ Arad http://isjarad.ro/forum/ |
|
DEPUNERE DOSARE RESTRANGERE DE ACTIVITATE http://isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=266&t=32988 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | POPESCU ADRIANA [ Mie Mar 01, 2017 1:41 pm ] | |||||||
Subiectul mesajului: | DEPUNERE DOSARE RESTRANGERE DE ACTIVITATE | |||||||
Cadrele didactice titulare aflate în situaţia de restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2017, vor depune cererile tip (dosarele) la ISJ Arad în perioada 3-7 martie 2017. Toate documentele vor fi prezentate în dosar de plastic, având copertă transparentă cu posibilitatea de îndosariere în biblioraft. Se acceptă numai dosare complete, corect realizate, cu toate documentele solicitate certificate conform precizărilor metodologice, aranjate conform precizărilor din cererea tip. Cadrele didactice care solicită un post care necesită probe practice/orale vor depune la dosar o cerere conform modelului (fişier ataşat). DOSARELE personalului didactic titular, aflat în restrângere de activitate în anul şcolar 2017-2018, întocmite conform cererii tip, se înregistrează: A. la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, biroul 7, pentru evaluare, în perioada: 3-7 martie 2017 (Cererea tip: Metodologie, Anexa nr.14, pag. 85-87). B. la sediul unităţilor de învăţământ, în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit, în perioada: 13-15 martie 2017 (Cererea tip: Metodologie, Anexa nr.14, pag. 83-84). C. în perioada 16-21 martie 2017, între orele 12.00-13.00: candidaţii care solicită soluționarea restrângerii de activitate depun acordurile de transfer consimţit, obţinute de la unitățile de învăţământ, la comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul ISJ Arad. PROGRAMUL înregistrării dosarelor la sediul ISJ Arad: - Vineri 03.03.2017 între orele 11.00-13.00 - Luni 06.03.2017 între orele între orele 11.00-13.00 - Marți 07.03.2017 între orele 11.00-15.00 Informațiile necesare alcătuirii dosarului le veți solicita la secretariatul unității de învățământ în care sunteți titulare. Având în vedere prevederile O.U.G. nr.41/2016, în baza Notei M.E.N.C.Ș. nr.10283/10.08.2016, copiile documentele actelor de studii: diplomă de licență/diplomă de absolvire, prevăzute în dosarul, vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către director/inspectorul pentru managementul resurselor umane. În acest sens la depunerea dosarelor se vor prezenta cu actele de studii în original, iar în dosar, respectând ordinea documentelor, vor depune o copie simplă a acestora. Fac excepție candidații care optează pentru depunerea în dosar a actelor de studii vizate de către directorul unității de învățământ în care sunt titulari sau legalizate la notariat sau la alte autorități învestite cu acest drept. Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane, Prof. Emilia MANDACHE Prof. Adriana POPESCU
|
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |