Forum ISJ Arad http://isjarad.ro/forum/ |
|
SUPLINITORI CALIFICAȚI 2016-2017 http://isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=266&t=30954 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | POPESCU ADRIANA [ Mie Mai 04, 2016 9:34 am ] | ||||||||
Subiectul mesajului: | SUPLINITORI CALIFICAȚI 2016-2017 | ||||||||
Dosarele pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pe perioadă determinată de candidaţi în baza rezultatelor obţinute la concursurile de titularizare 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010 se depun în perioada 13-20 mai 2016 la Liceul Tehnologic de Electronică și Automatizări ”Caius Iacob” Arad, între orele 8.00-16,00 după următorul program: 13 mai Educatoare 16 mai Învăţătoare 17 mai Limba română, limbi materne, limbi modene, Învățământ special: psihologie, psihopedagogie specială 18 mai Matematică, informatică, fizică, chimie, biologie, religie 19 mai Învățământ vocațional: artă, sport, patate și cluburi, Educaţie muzicală/plastică, Educatie fizică şi sport 20 mai Istorie, geografie, filosofie, cultură civică, logică, Învățământ Tehnic: economişti, ingineri, educaţie tehnologică, maiştrii instructori Ordinea documentelor în dosarul de înscriere (DOSAR DE PLASTIC CU COPERTĂ TRANSPARENTĂ): 1. Copertă (model atașat) 2. Cerere (model atașat) 3. Copii legalizate de pe actele de studii (inclusiv a modului DPPD), foaia matricole și certificat profesional (ultimul pentru absolvenții liceului pedagogic); 4. Copii după atestate (învățământ special etc.)/avize (culte etc.) - dacă este cazul; 5. Copie a certificatelor de obținere a definitivatului și a tuturor gradelor didactice obținute (dacă este cazul); 6. Adeverința care atestă nota obținută la concursurile din anii 2015-2010 (eliberată de ultima unitate de învățământ în care ați funcționat conform modelului atașat) 7. Acte doveditoare în situația schimbării numelui (dacă este cazul); 8. Copie de pe buletinul/carte de identitate din care să reiasă domiciliul; 9. Adeverința de vechime în învățământ; 10. Acordul Ministerului Educației și Cercetării Științifice, inspectoratului școlar, întreprinderii de întrerupere a activității (dacă este cazul); 11. Copie de pe cartea de muncă și/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență a salariaților; 12. Avizul medical din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învățământ eliberat de medicul de medicina muncii; 13. Avizele și atestatele necesare ocupării postului didactic/catedrei, dacă este cazul; 14. Declarație pe proprie răspundere că nu desfățșor activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice și nu am fost îndepărtat din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală și că în perioada angajării pe perioadă determinată în învățământ nu voi primi ajutor de șomaj (model atașat).
|
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |