ŞEDINŢA PUBLICĂ pentru soluționarea cererilor de repartizare pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare va avea loc marţi, 5 mai 2015, începând cu ora 10.00 (conform graficului atașat) sala de ședințe a ISJ Arad.
Condiţiile generale şi specifice care trebuie îndeplinite cumulativ de cadrele didactice calificate, netitulare, angajate în unităţi de învăţământ preuniversitar cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în anul şcolar 2014-2015, în vederea titularizării în baza art. 253, începând cu data de 01.09.2015, sunt prevăzute în art. 58-59 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2015-2016, aprobată prin OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii, ale căror date există în sistemul informatic, pe baza dosarelor depuse la ISJ Arad în perioada 22 – 29 aprilie 2015, sunt repartizate, în cadrul şedinţei publice, pe posturile didactice titularizabile din lista afişată, posturi pe care aceşti candidaţi sunt încadraţi în anul şcolar 2014-2015.
Candidaţii se legitimează cu BI/CI sau pot fi reprezentaţi de o altă persoană prin procură notarială în original.
În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa publică, cererea acestuia nu se soluţionează.
Candidaţii vor fi prezenţi cu 20 minute înainte de ora programată conform graficului ataşat.
Programarea este realizată în funcţie de discipline.
Inspector şcolar general adjunct,
Prof. Lucia CURTA
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Emilia MANDACHE
Prof. Adriana POPESCU
|