DOSARELE cadrelor didactice titulare care solicită pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris, respectiv pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ întocmite conform precizărilor transmise către unităţile de învăţământ se înregistrează:
• la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, biroul nr.7, pentru evaluare, în perioada: 23-26 martie 2015.
• la sediul unităţilor de învăţământ la care cadrele didactice solicită pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris, la unităţile de învăţământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante pentru obţinerea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer, precum şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer pentru obţinerea acordului de principiu pentru pretransfer; (ATENŢIE!!! dosarul conţine documentele conform cererii (CERERE_PRE_SCH_2015, respectiv CERERE_PRE_DIR_2015), în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit, în perioada: 01-07 aprilie 2015.
PROGRAMUL înregistrării dosarelor la sediul ISJ Arad:
- Luni, 23.03.2015, între orele 10.00-14.00;
- Marţi, 24.03.2015, între orele 09.00-14.00.
- Miercuri, 25.02.205, între orele 09.00-14.00;
- Joi, 26.02.2015, între orele 09.00-14.00;
Veţi solicita unităţilor de învăţământ la care sunteţi titular/detaşat documnetaţia necesă întocmirii dosarelor.
ATENTIE Dosarul va contine copii legalizate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă).
Comisia de mobilitate judeţeană
|