Forum ISJ Arad http://isjarad.ro/forum/ |
|
Pasaport ptr catedra - Metode interactive-Seria 4 http://isjarad.ro/forum/viewtopic.php?f=258&t=23010 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | CCD_Arad [ Joi Ian 31, 2013 9:13 am ] | ||||
Subiectul mesajului: | Pasaport ptr catedra - Metode interactive-Seria 4 | ||||
În atentia conducerii următoarelor unitati de invatamant: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVĂ ARAD CJRAE ARAD COLEGIUL CSIKY GERGELY ARAD COLEGIUL NATIONAL "ELENA GHIBA BIRTA" ARAD COLEGIUL NATIONAL "VASILE GOLDIS" ARAD COLEGIUL TEHNIC "AUREL VLAICU" ARAD GRĂDINITA SAMARITEANUL NR. 11 SÂMBĂTENI GRĂDINITA P.P. NR. 20 ”CURCUBEUL COPIILOR” ARAD GRĂDINITA PN NR.1 PĂULIS GRĂDINITA PN NR.24 ARAD GRĂDINITA PP NR.2 ARAD GRĂDINITA PP NR.7 ARAD GRĂDINITA PP NR.9 ELEFĂNTELUL ALFA ARAD GRĂDINITA PP RAZELE BUCURIEI ARAD LICEU TEHNOLOGIC "IULIU MANIU" ARAD LICEUL CU PROGRAM SPORTIV ARAD LICEUL DE ARTE "SABIN DRĂGOI" ARAD LICEUL TEHNOLOGIC "ION CREANGA" CURTICI LICEUL TEHNOLOGIC „VASILE JUNCU” MINIS LICEUL TEHNOLOGIC DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ LICEUL TEHNOLOGIC DE TRANSPORTURI AUTO "HENRI COANDĂ" ARAD LICEUL TEOLOGIC PENTICOSTAL ARAD PALATUL COPIILOR ARAD SCOALA GENERALĂ "ARON COTRUS" ARAD SCOALA GENERALĂ "AUREL SEBESAN" FELNAC SCOALA GENERALĂ "STEFAN CICIO POP" ARAD SCOALA GIMNAZIALĂ "CAIUS IACOB" ARAD SCOALA GIMNAZIALĂ "ILARION FELEA" ARAD SCOALA GIMNAZIALĂ AUREL VLAICU ARAD SCOALA GIMNAZIALĂ FÂNTÂNELE SCOALA GIMNAZIALĂ IRATOSU SCOALA GIMNAZIALĂ MACEA SCOALA GIMNAZIALĂ NR. 5 ARAD SCOALA GIMNAZIALĂ OLARI SCOALA GIMNAZIALĂ SABIN MANUILĂ SÂMBĂTENI SCOALA GIMNAZIALĂ SAGU SCOALA GIMNAZIALĂ VLADIMIRESCU SCOALA GIMNAZIALĂ ZĂDĂRENI SCOALA GIMNAZIALĂ ZIMANDUL NOU SCOALA POSTLICEALA SANITARA Vineri, 08 februarie 2013, de la ora 15, încep cursurile pentru seria a 4-a de cursanti în programul de formare METODE INTERACTIVE DE PREDARE-INVATARE, acreditat prin OMECTS Nr. 7430/28.12.2011, (60 ore/15 credite) derulat în cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/54562 „Pasaport pentru catedră”. In cadrul acestei serii participa la formare 16 grupe de cursanti. Programul de formare cuprinde 2 module si se desfăsoară pe parcursul a 2 săptămâni, in week-end (vineri si sâmbătă), cursantii completand formarea fată în fată cu formare on-line pe platforma programului de formare. Sesiunile de formare fată în fată se desfasoara in intervalul orar 15 – 19, in zilele de vineri si in intervalul 9 – 18 in zilele de sambata. In atasament, în documentul Lista scolilor cuprinse la programul MIPI_S4.doc, gasiti repartizarea scolilor pe grupe de formare si locatiile unde se desfăsoară cursurile, iar in documentul Grupe formare seria 4_MIPI.xls, in cadrul grupei respective, gasiti numele cadrelor didactice din scoala Dvs. cuprinse la formare in aceasta serie. Nu se admit retrageri ale cursantilor din grupele constituite si nici mutarea dintr-o grupă în alta. Cadrele didactice, care nu apar in grupele de formare constituite, dar doresc sa participe la formare in acest proiect se mai pot înscrie, in limita locurilor disponibile in grupa respectiva. Mentionam că numarul maxim de participanti este de 28 pentru o grupa de formare. Va rugam sa ne comunicati pe adresa ccd_arad@yahoo.com sau emilia.dancila@yahoo.com, cadrele didactice care nu au parcurs in seria trecuta programul de formare acreditat la care ati fost inscrisi si doresc sa se înscrie pentru programele acreditate si de asemenea orice alte probleme apărute. Conducerea unitatii de invatamant, a caror colegi sunt cuprinsi la formare pentru acest program, este rugata sa tipareasca si sa pună la dispozitia cadrelor didactice, spre completare, documentele necesare pentru înscriere la programul de formare si în grupul tinta al proiectului – daca este cazul (vezi atasamentul Doc cursanti MIPI seria 4.zip), dupa cum urmeaza: 1. Cerere de înscriere la curs însotită de documente personale în copie (Anexa 6) 2. Adeverinta eliberata de scoala (Anexa7) 3. Contract cursant (Anexa 9) – se completează intr-un singur exemplar 4. Formular grup tintă din Instructiunea OI nr. 46/2011 (Anexa 5) 5. Declaratie prelucrare date cu caracter personal (Anexa 8) 6. Declaratie egalitate de sanse (Anexa 8a) 7. Fisa de înscriere la programe de formare acreditate (Anexa 5a) Anexele 5, 8 si 8a – se completeaza doar de catre cadrele didactice nou intrate in grupul tinta al preoiectului, (care nu au mai participat pana acum la activitati in cadrul proiectului: Curs formator, Curs Mentor, Curs formare debutanti, Curs formare responsabil formare continua, Activitati de mentorat, ECDL, alt program acreditat din proiect) Anexa 5a – se completeaza doar de catre cadrele didactice nou intrate in grupul tinta al preoiectului sau care au mai participat pana acum la activitati in cadrul proiectului, dar nu au parcurs un alt program acreditat din proiect La prima întalnire, vineri, 08 februarie 2013 – ora 15, cadrele didactice vor aduce si vor preda formatorului toate aceste documente completate. În vederea desfasurarii eficiente a programului de formare, directorii unitatilor de invatamant, care au fost desemnate ca locatii de formare, sunt rugati sa asigure urmatoarele conditii, ca urmare a intelegerilor avute la sedinta de marti, 29 ianuarie 2013: • Laptop, videoproiect, flipchat pentru fiecare grupa de formare (în locatiile în care sunt planificate mai multe grupe de formare, colegii din scolile participante la formare sunt rugate sa aduca echipamente in situatia in care locatia nu dispune de suficient echipament) • Conexiune la internet pentru prima zi de formare (metionam ca doar formatorul are nevoie de conexiunea la internet) • Numirea unui responsabil pentru locatia formarii, care sa pastreze legatura cu echipele de formatori si cu responsabilul programului de formare, prof. Emilia Dăncilă. Numele si datele de contact ale persoanei nominalizate le veti comunica prin email, la adresa emilia.dancila@yahoo.com De asemenea, rugam conducerile scolilor din care provin formatorii sa ii sprijine in multiplicarea materialelor necesare formarii. Va multumim! Cu respect, Director , prof. Nicoleta Huszarik Responsabil centre formare, prof. Emilia Dăncilă
|
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC+03:00 Europe/Bucharest |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |