În atentia conducerii următoarelor unitati de invatamant:
Colegiul Economic Arad
Colegiul Naţional "Elena Ghiba Birta" Arad
Colegiul Naţional "Vasile Goldiş" Arad
Colegiul Particular "Vasile Goldiş" Arad
Colegiul Tehnic de Construcţii şi Protecţia Mediului Arad
Grădiniţa cu Program Normal Nr 18 Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit Nr.15 Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit "Căsuţa Piticilor" Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit "Grădiniţa Prieteniei" Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit "Grădiniţa Veseliei" Curtici
Grădiniţa cu Program Prelungit "Piticot" Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit Nr 11 Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit Nr 13 Arad
Grădiniţa cu Program Prelungit Nr 14 Arad
Grădiniţa cu Program Săptămânal Nr. 2 Arad
Liceul de Arte "Sabin Dragoi' Arad
Liceul Pedagogic "Dimitrie Ţichindeal" Arad
Liceul Tehnologic "Ion Creangă" Curtici
Liceul Tehnologic "Iuliu Maniu" Arad
Liceul Tehnologic "Iuliu Moldovan" Arad
Liceul Tehnologic „Ion Creangă” Curtici
Liceul Teoretic "Adam Muller Guttenbrunn" Arad
Liceul Teoretic "Gheorghe Lazăr" Pecica
Şcoala Gimnazială "Avram Iancu" Arad
Şcoala Gimnazială "Iosif Moldovan" Arad
Şcoala Gimnazială "Mihai Eminescu" Arad
Şcoala Gimnazială "Ştefan Cicio Pop" Arad
Şcoala Gimnazială Nr. 2 Curtici
Joi, 18 aprilie 2013 (respectiv,
vineri, 19 aprilie), de la
ora 15, încep cursurile pentru seria a 5-a de cursanti în programul de formare
MANAGEMENT SI MEDIERE IN GRUPUL EDUCATIONAL, acreditat prin OMECTS Nr. 7430/28.12.2011, (89 ore/25 credite) derulat in cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/54562 „Pasaport pentru catedră”. In cadrul acestei serii participa la formare 17 grupe de cursanti,
din care 3 grupe (C17, C18 si C19) nu au mai parcurs alt program de formare acreditat prin proiect.
Programul de formare cuprinde 3 module si se desfăsoară pe parcursul a 3 săptămâni, in week-end (joi, vineri si sâmbătă), cursantii completand formarea fată în fată cu formare on-line pe platforma programului de formare. Sesiunile de formare fată în fată se desfasoara in intervalul orar 15 – 19, in zilele de joi-vineri si in intervalul 9 – 18 in zilele de sambata. In functie de modulul cu care se incepe formarea, unele grupe au prima intalnire joi si altele vineri.
In atasament în documentul
Lista scolilor cuprinse la programul MMGE_Seria5.doc, gasiti repartizarea scolilor pe grupe de formare, locatiile unde se desfăsoară cursurile si prima zi de curs, iar in documentul
Grupe formare MMGE_seria5.xls, in cadrul grupei respective, gasiti numele cadrelor didactice din scoala Dvs. cuprinse la formare in aceasta serie.
Nu se admit retrageri ale cursantilor din grupele constituite si nici mutarea dintr-o grupă în alta.
Conducerea unitatii de invatamant, a caror colegi sunt cuprinsi la formare pentru acest program, este rugata sa tipareasca si sa pună la dispozitia cadrelor didactice, spre completare, documentele necesare pentru înscriere la programul de formare (din atasamentul Dosar inscriere MMGE.zip) si în grupul tinta al proiectului – daca este cazul (vezi atasamentul Doc grup tinta.zip), dupa cum urmeaza:
Toate cadrele didactice completează:
1. Cerere de înscriere la curs însotită de documente personale în copie (Anexa 6)
2. Adeverinta eliberata de scoala (Anexa7)
3. Contract cursant (Anexa 9) – se completează intr-un singur exemplar
4. Adeverinta grup tinta (Anexa 5b)
Cadrele didactice care nu au mai participat pana acum la activitati in cadrul proiectului
(grupele C17, C18 si C19): Curs formator, Curs Mentor, Curs formare debutanti, Curs formare responsabil formare continua, Activitati de mentorat sau ECDL,
completează si următoarele documente:
5. Formular grup tintă din Instructiunea OI nr. 46/2011 (Anexa 5)
6. Fisa de înscriere la programe de formare acreditate (Anexa 5a)
7. Declaratie prelucrare date cu caracter personal (Anexa 8)
8. Declaratie egalitate de sanse (Anexa 8a)
La prima întalnire, joi – 18 aprilie 2013 (respectiv, vineri – 19 aprilie) – ora 15,
cadrele didactice vor aduce si vor preda formatorului toate aceste documente completate.
În vederea desfasurarii eficiente a programului de formare, directorii unitatilor de invatamant, care au fost desemnate ca locatii de formare, sunt rugati sa asigure urmatoarele conditii:
• Laptop si videoproiector pentru fiecare grupa de formare (în locatiile în care sunt planificate mai multe grupe de formare, colegii din scolile participante la formare sunt rugate sa aduca echipamente in situatia in care locatia nu dispune de suficient echipament)
• Conexiune la internet pentru prima zi de formare (metionam ca doar formatorul are nevoie de conexiunea la internet)
• Numirea unui responsabil pentru locatia formarii, care sa pastreze legatura cu echipele de formatori si cu responsabilul programului de formare, prof. Anca Lupei. Numele si datele de contact ale persoanei nominalizate le veti comunica prin email, la adresa
lupei.anca@gmail.com
Pentru orice problema aparuta va rugam sa ne contactati telefonic la CCD Arad sau pe adresa de email de mai sus.
De asemenea, rugam conducerile scolilor din care provin formatorii sa ii sprijine in multiplicarea materialelor necesare formarii.
Va multumim!
Cu respect,
Director,
prof. Nicoleta Huszarik
Monitor formare,
Prof. Anca Lupei